Positiiviset palautteet houkuttivat hakemaan Blue Lagooniin
“Olen nuoresta asti pitänyt kauneuteen liittyvistä asioista ja sain ajatuksen lähteä opiskelemaan alaa. Lähinnä kiinnostus oli ensin meikkauksiin, mutta kiinnostuksen kohteet muuttuivat koulussa. Koulun päätyttyä lähdin pohtimaan mihin haluaisin hakea ja Blue Lagoonista olin kuullut paljon positiivista. Huomasinkin ilokseni, että Helsingissä oli haku auki ja paikkaa haettuani tärppäsi.
Tampereelle muutin noin vuosi sitten liikkeen aukeamisen myötä ja tämä on tuntunut heti kodilta. Tampereesta kotikaupunkinani olen haaveillut jo nuoresta pitäen. Tampereen toimipisteen ja tiimin vahvuuksia ovat sitoutuvuus, palo omaan työhön sekä ratkaisukeskeisyys. Tiimistämme löytyy mieletön osaaminen ja kaikista huokuu halu kehittyä.”
Toiminnan laatu & yhteisön tuki kannusti franchiseyrittäjyyteen
“Blue Lagoonissa parasta on ehdottomasti jatkuva kehittyminen, koulutusten korkea taso sekä tuki. Puhumattakaan hyvästä työyhteisöstä. Ajatus omasta BL-toimipisteestä oli käynyt usein mielessä, en kuitenkaan uskaltanut haaveilla asiasta enempää. Tämän tilaisuuden tullen ajatus tuntui oikealta askeleelta ja pitkään alalla työskennelleenä koenkin kaipaavani uusia erilaisia haasteita. Franchiseyrittäjänä koen saavani tukea, jota en saisi omassa toimipisteessä. Taustalla vallitsee vahvasti yhteisöllisyys, jossa jokainen tuemme toisiamme!”
Tasa-arvoista, kannustavaa ja kehittävää johtamista
“Franchiseyrittäjänä haluan paitsi kehittää itseäni, myös auttaa ja tukea muita omilla urapoluillaan. Tärkeintä on tasa-arvoisuus ja haluan tietenkin, että kaikilla on kiva fiilis tulla töihin. On merkityksellistä, että avoin ja rehellinen suhde toimii molempiin suuntiin ja tiimin sisäinen hyvinvointi välittyy myös asiakkaille.”
Innostunein ja odottavin fiiliksin kohti uutta
“Hallinnollisiin tehtäviin siirtymisen ohessa jatkan myös asiakastyössä palvellen asiakkaita manikyristinä ja kosmetologina. Nautinkin asiakastyöstä suuresti. Tässä parasta on vuorovaikutus erilaisten ihmisten kanssa ja se kun voi omalla työpanoksellaan ilahduttaa ihmisiä.
Fiilikset ovat jännittävät, innostuneet sekä odottavat. Tavoitteenani on hieman kehittää palveluvalikoimaamme, sillä kuluneen vuoden aikana olen saanut asiakkailta toiveita ja vinkkejä siitä, mitä he kaipaisivat juurikin Tampereelle. Asiakaslähtöisyys on tärkeä arvo, ja onkin hienoa päästä palvelemaan asiakkaita mahdollisimman hyvin heidän toiveisiinsa vastaten.
Meidän toimipiste on menestynyt hienosti, mutta toki toivon, että yhä useampi tamperelainen haluaa tulla juuri meidän toimipisteeseen hemmotteluun!”