Kasvua ja kehitystä – niin yksilö- kuin bränditasollakin
Miten päädyit aikoinaan kauneusalalle, entä Blue Lagooniin?
Olin hyvin kiinnostunut kauneudenhoidosta jo nuorena, luin esimerkiksi paljon artikkeleita ihonhoitoon liittyen. Tykkäsin ihonhoidosta, meikeistä, kynsien lakkaamisesta ja niin edelleen. Olin töissä täysin toisella alalla ja yhtenä päivänä luin paikallislehdestä jutun nuoresta naisesta, joka opiskeli kosmetologiksi. Saman tien havahduin siihen, että se on mun juttu ja päätin hakea Vaasaan kouluun.
Valmistuttuani aloin suunnittelemaan Seinäjoelta poismuuttoa, joko Tampereelle tai Helsinkiin. Yksi asia johti toiseen ja pian istuinkin Sinin (Blue Lagoonin omistajaperustaja ja toimitusjohtaja) haastattelussa. Sain paikan ja päätin muuttaa Helsinkiin. Muistan silloin ajatelleeni, nyt on ainakin joku työpaikka mistä aloittaa elämä uudessa kaupungissa.
Millaisena muistat Blue Lagoonin 10 vuoden takaa?
Kun aloitin Blue Lagoonilla, meillä oli yksi pieni, noin 30 neliön toimipiste Kampissa. Palveluntarjoajia oli kahdeksan ja Sini oli itse yksi meistä palveluntarjoajista, tehden asiakastyötä. Muistan myös ensimmäisen gaalan Sinin kotona. Meillä oli oma kokki ja äänestettiin toisiamme. Itse voitin Vuoden positiivisin – palkinnon.
Mikä Blue Lagoonilla on ollut parasta?
Ensinnäkin, on ollut tietenkin hienoa olla mukana 10 vuotta ja päästä seuraamaan yrityksen kehitystä ja kasvua pienestä yrityksestä isoksi brändiksi. Brändin kasvun ja kehityksen ohella Blue Lagoonissa pääsee itsekin kehittymään ammatillisesti. On mahdollistettu erilaiset koulutukset sekä valikoimissamme on aina uusimmat alan trendit.
Parasta on ollut meidän tiimi, ammattitaitoiset tekijät, kollegoiden tuki sekä ihanat asiakkaat. Myös Gaalat ja synttärit ovat olleet aina kivoja vuosien varrella. Olen myös saanut paljon hyviä ystäviä Blue Lagoonissa. Osa heistä ei ole enää meillä töissä, mutta pidetään edelleen yhteyttä.