BL:n toimipisteille myönnetty jälleen Client Experience Award -tunnustus

Kaikille Blue Lagoon Beautyn vuonna 2021 toiminnassa olleille toimipisteille on jälleen kerran myönnetty Phorestin Client Experience Award. Kiitämme kaikkia uusia ja vanhoja asiakkaitamme mahtavista palautteista ja arvioista, joiden siivittämänä tämä tunnustus on toimipisteillemme myönnetty!

Tämän kuvan nimi on Kauneushoitola Blue Lagoon Beauty

Client Experience Award 2022

“Arvostettu Phorest Client Experience Award -palkinto menee hius- ja kauneudenhoitoalan yrityksille, joiden asiakasarvosteluiden keskiarvo oli yli 4/5 1.3.2021 – 28.2.2022 välisenä aikana. Me kaikki Phorestilla haluamme lähettää sydämelliset onnittelumme tästä upeasta saavutuksesta.”

Omat uniikit laatuprosessit

Vuonna 2021 nostimme kehityksemme ytimeen laatustandardien kehittämisen. Yleisesti alalla toteutettavien erilaisten koulutusten vuoksi samalla nimikkeellä löytyvien palveluiden tuottamisessa voi olla suuriakin eroavaisuuksia, jonka lisäksi työn laadun seuraamiseen ei löydy kauneudenhoitoalalta valmiita prosesseja tai käytäntöjä. Blue Lagoon Beautyn laatustandardit on luotu yhdessä alan kouluttajien ja Blue Lagoon Beautyn palveluvastaavien kanssa jokaiselle Blue Lagoon Beautyn tarjoamalle palvelulle.

Kaikki Blue Lagoon Beautyn vanhat sekä uudet ammattilaiset käyvät läpi omat uniikit laatuprosessimme, joiden avulla varmistamme asiakkaillemme yhtenäiset palvelukokemukset sekä korkealaatuiset palvelut. Laatuprosessissa huomioidaan ajan tasalla olevien teoriatietojen hallitseminen, asiakaspalvelu sekä itse palvelun toteuttaminen asettamiemme laatustandardien mukaisesti. Sitoudumme jatkossakin tuottamaan alan laadukkaimpia kauneudenhoitopalveluita ja onnistuneita kokemuksia asiakkaillemme!