Kaikki yhdeksän vuosina 2023-2024 toiminnassa ollutta Blue Lagoon toimipistettämme ovat saaneet jälleen Phorestin arvostetun ja halutun Client Experience Award -tunnustuksen. Tunnustus myönnetään liikkeille, joiden asiakasarvioiden keskiarvo on yli 4/5 tähteä ajanjaksolla 1. maaliskuuta 2023 – 28. helmikuuta 2024.
Olemme äärimmäisen iloisia tästä tunnustuksesta ja laadukkaat palvelut ja ensiluokkainen asiakaskokemus ovatkin toimintamme keskiössä. Noudatamme kaikissa palveluissamme omia uniikkeja laatustandardejamme, joiden avulla varmistamme laadukkaimpien kauneuspalveluiden toteuttamisen. Toteutamme myös vuosittain asiakaskyselyn, jonka tulosten pohjalta kehitämme aktiivisesti toimintaamme entistäkin asiakaslähtöisemmäksi.
Kiitos tunnustuksesta kuuluu tietenkin sitoutuneelle ja vakiintuneelle asiakaskunnallemme, joka jättää aktiivisesti ja matalalla kynnyksellä asiakaspalautteita. Ilman teitä, ei olisi meitä.
Jätä asiakaspalautteita & kerrytä kanta-asiakaspisteitä
Blue Lagooniin asiakkaana saat käyttöösi kanta-asiakaskortin. Tuoteostot ja palvelut kerryttävät kanta-asiakaspisteitäsi. Yksi euro (1 €) vastaa 1 pistettä. Kanta-asiakaspisteiden määrän voit helposti tarkistaa kirjautumalla asiakastilillesi sovelluksemme kautta (Blue Lagoon FI). Kanta-asiakasjärjestelmämme mahdollistaa myös lisäpisteiden kerryttämisen, muun muassa juurikin asiakaspalautteita jättämällä. Saat 50 lisäpistettä, kun jätät meille arvostelun sähköpostiisi tulevaan Phorestin arvostelupyyntöön ja jaat samalla arvostelusi Googleen. Lisäpisteet kertyvät kanta-asiakaskortillesi automaattisesti.