Esittelyssä vuoden 2025 BL Gaalassa palkitut ammattilaiset!

Blue Lagoon Beautyn oma gaala on vuosittain järjestettävä tilaisuus, jossa juhlistetaan yhteisiä saavutuksiamme ja palkitaan edellisen vuoden menestyneitä tekijöitä eri kategorioissa. Ketkä nappasivat tällä kertaa tunnustuksia ja millaisia fiiliksiä palkituksi tuleminen herätti? Kurkkaa vastaus tästä artikkelista.

Tämän kuvan nimi on lindam-heiniö-anniv-bluelagoonbeauty

Camilla K.

Vuoden Lagoonilainen & eniten Kolmikulman asiakaspalautteita

Vuoden 2024 lagoonilainen on se henkilö yhteisöstämme, joka toteuttaa palveluitaan erinomaisella laadulla, pitää huolta asiakkaistaan, tekee hienoa myyntiä ja omaa selkeästi korkean ammatillisen itsevarmuuden! Vuoden 2024 lagoonilainen valitaan seuraavien kriteerien perusteella: Palveluiden määrään, keskiarvoiseen myyntiin per asiakas, uudelleen ajanvaraus prosenttiin, asiakasarvosteluihin ja tuotemyyntiin. 

“Haluan sanoa kaikille isot kiitokset. Olen todella otettu näistä palkinnoista ja isoimmat kiitokset kuulu asiakkailleni. He ovat luottaneet minuun ja minun ammattitaitooni. Mahdollistatte minulle toteuttaa omaa itseäni kynsien kautta intohimolla.”

Tämän kuvan nimi on vuoden-lagoonilainen-camillak-bluelagoonbeauty

Linda M.

Vuoden Content Creator & eniten Kampin asiakaspalautteita

Vuoden 2024 Content Creator on se henkilö yhteisöstämme, joka tuottaa aktiivisesti markkinointimateriaalia osaamisestaan. BL Content Creator on sisäistänyt erinomaisesti brändin tyylin, ja tuonut sen eloon asiakkaita resonoivalla tavalla. BL Content Creator on lähtenyt rohkeasti toteuttamaan mm. videosisältöjä ja onnistunut luomaan sisällöllään kohderyhmäämme puhuttelevaa markkinointimateriaalia. 

“On suuri ilo, että saan tehdä työtä jota rakastan, mutta se että siitä vielä palkitaan, oi mikä ILO! Työpäivän päätteksi kun luen asiakkaiden palautteet, ne piristävät ja motivoivat vielä enemmän. Kiitos luottamuksesta asiakkailleni ja erityiskiitos siitä, että käytätte aikaanne vielä palautteidenkin jakamiseen. Content Creator -palkinnosta haluan kiittää BL markkinointia tuesta ja kannustuksesta.”

Tämän kuvan nimi on linda-m-content-creator-kamppi-asiakaspalautteet-gaala

Lippulaiva

Vuoden 2024 BL toimipiste 

Vuoden 2024 BL toimipiste on osoittanut esimerkillistä toimintaa, joka näkyy sekä asiakkaiden että toimipisteen tiimin korkeana tyytyväisyytenä. Vuoden 2024 BL -toimipisteessä asioita tehdään yhdessä ja hyvä yhteishenki välittyy asiakkaille asti. Toimipisteen tiimi on motivoitunut ja sitoutunut yhteisiin tavoitteisiin, ja toimipisteen korkealuokkainen toiminta näkyy mm. myynneissä sekä asiakaspalautteissa. 

“Vuoden BL toimipiste palkinto merkkaa ihan hirmuisesti! Tämä tehtiin ehdottomasti koko meidän porukan voimin, jokaisen yksilön panos on merkityksellistä.Ollaan tehty tiiminä paljon töitä siihen, missä ollaan nyt ja joka päivä yritetään päästä eteenpäin. Tiimin ja toimipisteen ehdoton vahvuus on se, että palautteista pyritään aina saamaan oppia, joka vie meitä eteenpäin, ollaan aina niin kiitollisia kehuista ja kehitysehdotuksista.Iso kiitos tästä kuuluu meidän asiakkaille. Kuukaudesta ja vuodesta toiseen uskolliset asiakkaat mahdollistavat meille sen, että voimme tehdä työtä, jota rakastamme. Palaava asiakas on myös meille paras kiitos tehdystä työstä.Lisäksi tietysti koko meidän porukka on äärettömän kiitollinen koko Blue Lagoonille, ilman brändiä ja sen jatkuvaa kehittämistä, meidän toimipistettä ei olisi olemassakaan.” Franchiseyrittäjä Vilma S.

Tämän kuvan nimi on lippulaiva-bluelagoonbeauty

BL markkinointi

Vuoden 2024 tukipalvelu

Vuoden 2024 BL tukipalvelu -tunnustus valitaan äänestyksellä, jossa palveluntarjoajat saavat antaa äänensä sille tukipalvelulle, jonka laadukkaasta toiminnasta on kokenut saavansa erityisesti tukea ja apua toimintaansa. 

“BL markkinoinnissa tehdään työtä suurella sydämellä ja on mahtavaa, että tämä on välittynyt toiminnassamme myös palveluntarjoajille. Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme ja tarjoamaan parhaan mahdollisen panoksemme trendikkään ja toimivan markkinoinnin varmistamiseksi.”

Tämän kuvan nimi on bl-markkinointi

Digitaalinen kanta-asiakaskortti

Vuoden 2024 innovaatio

Vuoden 2024 innovaatioksi valittiin äänestyksellä useiden innovaatioiden joukosta digitaalinen kanta-asiakaskortti, joka toimii osana omaa Blue Lagoon Fi -sovellustamme. Tämä uudistus koettiin tärkeäksi ja toivotuksi, ja kehitysidean onkin koettu sujuvoittavan koko yhteisömme tai brändimme toimintaa ja nostaneen myös kokonaisvaltaisesti asiakastyytyväisyyttä vuonna 2024. 

Tämän kuvan nimi on BL sovellus

Anni V.

10v. kunniakirja 

10 v. -tunnustus jaetaan ammattilaiselle, jolla tulee täyteen upeat 10 vuotta osana Blue Lagoon Beautyn yhteisöä. Tunnustuksella haluamme kiittää ammattilaista uskollisuudesta ja panoksesta Blue Lagoon Beautyyn. Olemme olleet yhdessä rakentamassa nykyhetkeä sekä tulevaisuutta. 

“Merkityksellisintä Blue Lagoonissa viihtymiseen on ehdottomasti yhteisöllisyys ja kehitys! Olen ollut 10 vuotta Blue Lagoonissa monessa eri positioissa ja uudet mahdollisuudet kehittää ja kehittyä ovat virkistäviä! Blue Lagoon on koti minkä sisustus ja asukkaat saattavat muuttua, mutta yksi on varmaa: Anni pysyy.”

Tämän kuvan nimi on anni-v-10v-kunniakirja-bluelagoonbeauty

Sini H.

5v. kunniakirja 

5v. -tunnustus jaetaan ammattilaiselle, jolla tulee täyteen upeat viisi vuotta osana Blue Lagoon Beautyn yhteisöä. Tunnustuksella haluamme kiittää ammattilaista uskollisuudesta ja panoksesta Blue Lagoon Beautyyn. Olemme olleet yhdessä rakentamassa nykyhetkeä sekä tulevaisuutta. 

“Itselleni merkittävin tekijä Blue Lagoonilla  on ehdottomasti kertyneet ystävyys-ja asiakassuhteet, taustatuki sekä työskentelyn joustavuus oman elämäntilanteen mukaan. Olen saanut yli viisi vuotta seurata omaa sekä tietenkin brändin kehitystä, joten on hienoa jatkaa tätä matkaa edelleen meillä Kallion toimipisteessä!”

Tämän kuvan nimi on sinih-kallio-bl

Heini Ö.

5v. kunniakirja 

5v. -tunnustus jaetaan ammattilaiselle, jolla tulee täyteen upeat viisi vuotta osana Blue Lagoon Beautyn yhteisöä. Tunnustuksella haluamme kiittää ammattilaista uskollisuudesta ja panoksesta Blue Lagoon Beautyyn. Olemme olleet yhdessä rakentamassa nykyhetkeä sekä tulevaisuutta. 

“Viisi vuotta Blue Lagoonilaisena on mennyt silmänräpäyksessä. Tulin meille trainee-ohjelmaan hieman hukassa olevana nuorena aikuisena ja nyt toimin osana meidän hallintotiimiä palveluvastaavan roolissa. Olen niin kiitollinen ihan jokaisesta asiakkaasta joita olen saanut tavata ja niistä vakkareista joiden kanssa päästään vaihtamaan elämän iloja ja suruja. Mutta ennen kaikkea kolleegoista joiden kanssa saa nauraa vedet silmissä. Heidän ansiosta meillä on niin huippu työyhteisö.”

Tämän kuvan nimi on heini-ö-5v-kunniakirja-gaala-bluelagoonbeauty

Asiakaspalautetunnustukset

Yksi gaalamme kategorioista on eniten asiakaspalautteita toimipistekohtaisesti kerryttäneiden tekijöiden palkitseminen. Ammattilaisemme kokevatkin tämän kategorian voiton yhdeksi merkityksellisimmistä, sillä sen taustalla ovat asiakkaat.

Sointu V.

Eniten Iso Omenan asiakaspalautteita

“Olipa upea yllätys saada tämä tunnustus Blue Lagoon Gaalassa! Kiitos ihanat asiakkaat kaikista palautteistanne! Palaute on tärkeää, jotta tiedämme tehneemme hyvää työtä ja missä kehitettävää. Työni kautta saan auttaa asiakkaita voimaan paremmin niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Monet keskustelut tulee käytyä hoitohetken lomassa ja välillä ollaan vaan hiljaa kynttilänvalossa, keskittyen kehon ja mielen rentoutumiseen. Kiitos myös ihana Ison Omenan toimipisteen työtiimi upeasta ja välittömästä yhteishengestä.”

Tämän kuvan nimi on sointu-v-isoomenan-asiakaspalautteet-gaala

Kristel K.

Eniten Lippulaivan asiakaspalautteita

“Kiitokset kaikille ihanille asiakkaille arvokkaista palautteista. Teidän sanat merkitsee minulle todella paljon ja pitää minut motivoituneena työssäni. Olen niin kiitollinen, että saan tehdä työtä, joka tuo iloa sekä teille, että myös minulle. Haluan myös kiittää meidän parasta tiimiä Lippiksessä ja olen erityisen ylpeä siitä, että napattiin vuoden BL toimipiste palkinto!”

Tämän kuvan nimi on kristelk-lippulaiva-asiakaspalautteet-bl-gaala-2025

Elisa S.

Eniten Ainoan asiakaspalautteita

“Olen todella kiitollinen jokaisesta asiakkaasta, jotka ovat asioineet juuri avautuneessa liikkeessämme. Ollut ihana lukea heidän jättämiä positiivisia palautteita hoitoihin, palveluun tai liikkeemme viihtyvyyteen liittyen. Palautteista välittyvä ilo tarttuu myös minuun, joten iso kiitos siitä!”

Tämän kuvan nimi on elisa-s-ainoa-bluelagoonbeauty

Saana H.

Eniten Töölön asiakaspalautteita

“Kiitos kaikille ihanille asiakkaille kun jaksoitte jättää palauttetta, niitä on piristävää lukea!”

Tämän kuvan nimi on töölö-asiakaspalautteet-saanah-gaala

Annika H.

Eniten Kallion asiakaspalautteita

“Kiitos asiakkaille ihanista palautteista, mitä ovat jättäneet. Ne piristävät aina päivää ja auttavat jaksamaan. Erityiskiitos omille vakkareille hervottomista nauruista ja syvällisistä keskusteluista.”

Tämän kuvan nimi on annika-h-kallion-asiakaspalautteet-gaala

Subi H.

Eniten Punavuoren asiakaspalautteita

“Minulle on todella tärkeää asiakkaan tyytyväisyys sekä palaute. Kiitos kaikille, etenkin asiakkailleni, kun mahdollistitte minulle tämän ihanan palkinnon. Olen kiitollinen, että olen saanut vuosien aikana tutustua teidän kanssa ja saanut oppia ja kehittää ammattitaitoani myös palautteidenne pohjalta.”

Tämän kuvan nimi on subi-a-bluelagoonbeauty

Minna A.

Eniten Tampereen asiakaspalautteita 

“On hienoa saada tunnustusta asiakaspalautteen määrän perusteella! Se kertoo, että asiakkaat ovat aktiivisesti antaneet palautetta, mikä on kullanarvoista.
Palkinto inspiroi jatkamaan entistäkin parempaa asiakaskokemuksen tarjoamista – kiitos kaikille asiakkailleni palautteen antamisesta!”

Tämän kuvan nimi on minna-a-tampere-asiakaspalautteet-gaala

Jemina H.

Eniten Turun asiakaspalautteita 

“Oon tosi kiitollinen asiakkaille ketkä jaksaa kirjotella mitä ihanempia palautteita. Niitä saa kotona lueskella aina tippa linssissä. Tämä merkitsee mulle tosi paljon.”

Tämän kuvan nimi on jemina-h-bluelagoonbeauty