Intohimona asiakaspalvelu – kosmetologi & asiakaspalveluhenkilö Sanni R:n uratarina

Laadukas asiakaspalvelutyö on toimintamme ytimessä ja meille onkin tärkeää, että ammattilaisemme suhtautuvat intohimoisesti paitsi kauneusalaan, myös asiakaspalvelutyöhön. Kosmetologi Sannille asiakaspalvelulla on ollut aina keskeinen merkitys. Hiljattain Sanni pääsikin laajentamaan työnkuvaansa kosmetologin tehtävien ohessa myös hallinnollisiin tehtäviin Blue Lagoonin asiakaspalveluun. Tutustu lisää Sannin uratarinaan tässä artikkelissa!

Tämän kuvan nimi on CEA-kamppi-5v

Intohimosta kauneusalaan sekä asiakaspalvelutyöhön

Päädyin Blue Lagoonille keväällä 2021 Turun toimipisteelle, jossa minun oli tarkoitus alkaa harjoittelemaan kynsipalveluita. Päädyin kuitenkin nopeasti lift-palveluiden äärelle ja tykästyinkin niihin tosi paljon. Kauneusalassa ylipäätään on parasta kun saa tehdä mitä rakastaa. Asiakastyytyväisyys on tärkeintä, haluan että jokainen asiakas tuntee itsensä tervetulleeksi ja pyrin saamaan jokaiselle parhaimman mahdollisen palvelukokemuksen. On myös ihanaa nähdä oma kädenjälki työssä. Blue Lagoonilla on parasta yhteishenki, ihanat työkaverit ja asiakkaat.

Sisäisiä siirtymiä ja työn ohessa opiskelua

Blue Lagoonin suuriin etuihin kuuluu ehdottomasti myös se, että täällä on tehty mahdolliseksi oman osaamisen laajentaminen ja erilaiset siirtymät elämäntilanteen vaihtuessa. Kun aloin haaveilla Helsinkiin muutosta, oli ainut huolenaiheeni rakkaan työn menettäminen. Minun ei kuitenkaan tarvinnutkaan menettää työtäni, sillä Blue Lagoon mahdollisti sisäisen siirtymän Turusta palveluntarjoajaksi PK-seudulle. Tämä rohkaisi tekemään unelmastani Helsinkiin muutosta totta! Tämän lisäksi sopimusyrittäjänä Blue Lagoonilla toimiminen mahdollisti erinomaisesti myös opintojen ohessa työskentelyn. Suoritin kosmetologitutkintoani ja sain samalla kallisarvoista käytännönkokemusta asiakasrajapinnassa.

Kutsumus asiakaspalvelutyöhön innosti laajentamaan työtehtäviä hallintotiimiin

Päädyin laajentamaan työnkuvaani kosmetologin tehtävien ohessa myös hallinnollisiin tehtäviin työskentelemään asiakaspalveluun, koska pidän kun työssäni on vaihtelua ja pääsee tekemään erilaisia asioita. On kiva kun on päässyt etenemään eri työtehtävien pariin Blue Lagoonilla. Asiakaspalveluhenkilönä pääsen työskentelemään erilaisella tavalla minulle rakkaan asiakaspalvelutyön parissa. Asiakaspalvelutehtävissä parasta on kun pääsee työskentelemään erilaisten asiakkaiden kanssa päivittäin. Asiakastyössä kosmarina parasta on kun pääsee tekemään luovempaa työtä.  On kiva kun voi olla avuksi asiakkaille monipuolisesti.

Arjen helpotusta kauneuspalveluilla

Tykkään itse kaikista eniten palveluista, jotka nopeuttavat ja helpottavat ehostautumisrutiineja – oli kyse sitten palveluista, joita itse suosin tai palveluista, joita tuotan asiakkaille. Tällaisia ovat ripsipidennykset, kestovärjäykset ja liftit. Pyrin myös panostamaan huolelliseen ihonhoitoon ja luottotuotteitani ovat C-vitamiini- ja hyaluronihapposeerumi.

Tämän kuvan nimi on sanni-r-bluelagoonbeauty

Sanni R.

Asiakaspalveluhenkilö & kosmetologi, Kamppi, Kolmikulma & Punavuori

“Kauneusalassa on parasta kun saa tehdä mitä rakastaa. Asiakastyytyväisyys on tärkeintä, haluan että jokainen asiakas tuntee itsensä tervetulleeksi ja pyrin saamaan jokaiselle parhaimman mahdollisen palvelukokemuksen. On myös ihanaa nähdä oma kädenjälki työssä. Blue Lagoonilla on parasta yhteishenki, ihanat työkaverit ja ihanat asiakkaat.”

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme

& lue lisää lagoonilaisten uratarinoita! 

Tarvitsemme jatkuvasti joukkoomme tekijöitä, jotka suhtautuvat työnsä laatuun intohimoisesti, haluavat kehittää itseään ja ammattitaitoaan sekä sitoutuvat yhteisiin tavoitteisiin.  Meitä vie eteenpäin halu olla edelläkävijä ja uskomme vahvasti, että olemme suunnannäyttäjiä kauneuspalvelualalla. Haluamme muuttaa toimialaa ja tehdä asioita erilailla kuin ennen on tehty.

Tämän kuvan nimi on master-of-beauty4