Bränditalo LFG Brands ostaa 25 % Blue Lagoon Beautysta, joka työllistää yli 150 kauneusalan ammattilaista ja toimii franchisingmallilla. LFG Brands on entuudestaan parturiketju M Roomin ja Poslin-sokerointiketjun emoyhtiö, joka keskittyy liiketoiminnan kehitykseen ja hallinnointiin. Toimitusjohtajat Markku Kosonen ja Sini Virtanen korostavat yhteistyön tavoitteena olevan sopimusyrityksien hallinnollisen taakan keventäminen ja vastuullisuuden edistäminen.
“Kuten viime aikojen uutiset ovat osoittaneet, puutteet sosiaali- ja ympäristövastuussa ovat kauneus- ja hyvinvointisektorin suurin ongelma. Me Blue Lagoon Beautylla haluamme olla alan edelläkävijä ja asettaa kauneusalalle myös uudet vastuullisuuden standardit. Haluamme luoda franchising-liikkeitä, joissa vastuullisuus ja menestyksekäs liiketoiminta kulkevat käsi kädessä. Olemme iloisia saadessamme LFG:n tukemaan kasvuamme”, sanoo Blue Lagoon Beautyn perustaja ja toimitusjohtaja Sini Virtanen.