Omat uniikit laatuprosessit
Vuonna 2021 nostimme kehityksemme ytimeen laatustandardien kehittämisen. Yleisesti alalla toteutettavien erilaisten koulutusten vuoksi samalla nimikkeellä löytyvien palveluiden tuottamisessa voi olla suuriakin eroavaisuuksia, jonka lisäksi työn laadun seuraamiseen ei löydy kauneudenhoitoalalta valmiita prosesseja tai käytäntöjä. Blue Lagoon Beautyn laatustandardit on luotu yhdessä alan kouluttajien ja Blue Lagoon Beautyn palveluvastaavien kanssa jokaiselle Blue Lagoon Beautyn tarjoamalle palvelulle.
Kaikki Blue Lagoon Beautyn vanhat sekä uudet ammattilaiset käyvät läpi omat uniikit laatuprosessimme, joiden avulla varmistamme asiakkaillemme yhtenäiset palvelukokemukset sekä korkealaatuiset palvelut. Laatuprosesissa huomioidaan ajan tasalla olevien teoriatietojen hallitseminen, asiakaspalvelu sekä itse palvelun toteuttaminen asettamiemme laatustandardien mukaisesti. Kun ammattilaisemme on suorittanut laatuprosessimme hyväksytysti läpi, kyseinen palvelu voidaan avata hänelle normaalilla hinnalla ajanvaraukseemme.
Näin sinä hyödyt laatustandardeistamme:
Laatuprosessit takaavat turvalliset, laadukkaat ja vastuullisesti toteutetut palvelut asiakkaille. Kun palvelu toteutetaan oikeaoppisesti ja asiakkaalle on viestitty hoidon mahdollisista esteistä ja haittavaikutuksista, jäävät reklamaatioprosentit mataliksi, ja tuplatyötä ja materiaalihävikkiä aiheuttavat takuupalvelut vähäisiksi. Vastuullinen asiakaspalvelu sisältää avoimen kommunikoinnin asiakkaan kanssa; asiakkaalta kerätään hoidon kannalta tarvittavat tiedot ja palvelun mahdollisista esteistä ja haittavaikutuksista kerrotaan asiakkaalle avoimesti.
Kannamme vastuun tekemästämme työstä ja myönnämme kaikille Blue Lagoon Beautyn palveluille laatutakuun ja palvelukohtaiset takuuajat. Laatustandardiemme myötä voit olla varma, että saat aina korkealuokkaista BL-laatua kaikilta ammattilaisiltamme.