Asiakaspalveluamme kehitetään syksyn 2023 aikana

Asiakaspalveluumme on kohdistunut paljon yhteydenottoja ja ajoittaiset poissaolot ovat hetkittäin lisänneet asiakaspalvelumme ruuhkaa. Olemme pahoillamme tästä sekä ruuhkan aiheuttamista vastausviiveistä. Olemme aktiivisesti pyrkineet löytämään uudenlaisia ratkaisuja asiakaspalveluumme, ja tulemmekin kehittämään asiakaspalvelumme toimintaa syksyn 2023 aikana.

Tämän kuvan nimi on CEA-kamppi-5v

Vapaat hoitoajat & peruutukset

Kaikki vapaat hoitoajat löydät aina nopeiten suoraan nettiajanvarauksestamme ja hoitoaikojen siirrot ja peruutukset onnistuvat helposti Blue Lagoon FI -sovelluksen avulla, mikäli hoitoajan alkuun on yhä yli 24 tuntia aikaa. Akuutit hoitoaikojen peruutukset ja siirrot pyydämme laittamaan sähköpostitse info@bluelagoon.fi.

Laadunvalvonta & hoitotakuut

Kotihoito-ohjeet ja tiedot palveluiden takuuajoista löydät täältä.

Mahdolliset hoitoreklamaatiot, laatuun tai takuuseen liittyvät viestit pyydämme lähettämään vain osoitteeseen laadunvalvonta@bluelagoon.fi. Liitä aina mukaan lyhyt kertomus tilanteestasi ja mahdollisuuksien mukaan aina myös kuva tai useita kuvia. Kuvien avulla voimme nopeiten ja parhaiten arvioida tilanteesi.

Kiitos yhteistyöstä ja ymmärryksestä.🤍

Jätä palautetta

Tarkastelemme toimintaamme kriittisesti ja olemme halukkaita kehittymään jatkuvasti. Nousiko mieleesi jokin kehitysehdotus tai haluaisitko antaa palautetta toiminnastamme? Kerro huomioistasi tai ehdota kehitysideaasi lomakkeellamme.

Huom. hoitoihin liittyvät palautteet ja mahdolliset reklamaatiot pyydämme lähettämään vain laadunvalvonta@bluelagoon.fi sähköpostiin.