Meidän tiimi: Ida L. pro-ripsiteknikko
4.5.2021 / Ajankohtaista
4.5.2021 / Ajankohtaista
“Saat vaihtelua ripsi-lookkiin ripsien kaarevuudesta. Jos olet tottunut käyttämään C-kaarta, hiukan kaarevampi ripsipidennys tuo kivaa vaihtelu, esimerkiksi CC-kaari tai M-kaari voivat uudistaa ilmeen hetkessä. Kannattaa kokeilla rohkeasti eri malleja ja kysyä omalta ripsiteknikoltasi vinkkejä ja uusimpien trendien mukaisia ripsiä. Itse tykkään sekoittaa asiakkaitteni ripsiin eri pituuksia, sillä se luo luonnollisemman lookin.”
Aloitin työskentelyn Blue Lagoonissa keväällä 2011. Blue Lagoon oli silloin pieni, kivan oloinen, kauneushoitola hyvällä paikalla Kampissa. Silloinen pieni työporukkamme tuntui kuin toiselta perheeltä ja töitä jaksoi tehdä kotoisassa ympäristössä paljon. Blue Lagoonissa on ollut aina mahdollisuus kehittyä ja kouluttautua, ja se onkin ollut itselleni tärkeää.
Aloitin kynsiteknikkona, mutta laajensin osaamista nopeasti ripsipidennyksiin. Opiskelin myös muita palveluita, kuten intialaisen päähieronnan ja sokeroinnin tekniikat. Nopeasti kuitenkin sain asiakkaat ripsipidennyksien ja kynsipalveluiden kautta ja muut palvelut jäivät pois. Olen kiitollinen, että olen saanut mahdollisuuksia kehittyä työssäni: olen saanut lisää vastuuta, päässyt vaikuttamaan yrityksen asioihin sekä päässyt kouluttamaan kollegoitani. Erilaiset työtehtävät asiakastyön lisäksi ovat sopineet hyvin minulle. Ne ovat rikastuttaneet jokapäivästä tekemistä, olen oppinut paljon uusia asioita ja päässyt mukan kehittämään työpaikkaani.
Blue Lagoonista on tullut todella tärkeä paikka itselleni. On ollut hienoa seurata, miten perustajamme Sini on saanut vietyä Blue Lagoonia eteenpäin ja tehnyt siitä pienestä kauneushoitolasta jotain näin isoa. Ja onhan tässä itsekin tullut kasvettua Blue Lagoonin mukana. Olen perustanut perheen ja aloittanut uudet haasteet opiskelujen parissa, enkä pysty tekemään samanlaista työmäärää kuin ennen. Toivon silti, että voin olla jatkossakin osa Blue Lagoonia ja tätä hienoa matkaamme.
Vaikka olen saanut työyhteisöstämme elinikäisiä ystäviä, työssäni tärkeintä minulle ovat olleet ehdottomasti asiakkaat. Haluan, että asiakkaani lähtevät Blue Lagoonista onnellisina uusista ihanista ripsistään tai kynsistään. Koen silti, että asiakassuhde on paljon muutakin kuin itse palvelun tuottaminen. Asiakassuhde voi olla monien vuosien suhde, jossa päästään jakamaan yhdessä elämän ilot ja surut. Olen todella kiitollinen asiakkailleni. He ovat tehneet työvuosistani niin mahtavia. Kuinka monta kertaa olenkin lähtenyt kotiin työpäivän päätteeksi paljon paremmalla tuulella kuin sinne mennessä. Kiitos kaikille asiakkaillemme!
Ida L. tekee pro-tason ripsipidennyksiä Kampin liikkeessämme. Idalla tulee tänä vuonna 10 vuotta täyteen Blue Lagoonissa, Onnea Ida L.!